Hi Ellen, heel erg bedankt voor de super leuke workshop deze ochtend. Het was helemaal mijn ding en ik heb er dan ook heel erg van genoten. Iets wat ik zeker meer ga doen. We hebben al een heel leuk suikerpotje bij de Blokker gekocht dus weer een mooie stip object. Je deed het zo leuk! Ik heb ook alleen maar positieve verhalen van iedereen gehoord. Iedereen was enthousiast.
Nog maals dank je wel.
Groetjes Patricia
Gastenboek
